10 Mayıs 2011 Salı

ne birlikte..ne ayrı...

olmuyor işte..tamamen kopamıyoruz ..rest çekip birbirimizden gidemiyoruz...sessizlik uzun sürmedi..yine arıyor görüşüyoruz..daha az sıklıkta ama hergün birbirimizden haber alıyoruz başka türlü sanki nefessiz kalıyoruz..yapamıyoruz...

engeller aşılır mı..yolumuz aynı yöne döner mi..kalan ömrümüz birarada geçer mi..bilemiyorum ama hayırlısıyla rabbimden hergün diliyorum dualarımda ..o da tabi...

onsuz eksiğim yarımım ben..sesini duyduğumda yada mesajını aldığımda tamamlanıyorum sanki..allahımmmmm yardım et...çok zorrr.....herşey böyle karmaşık ve çetrefilli iken sakin olmak huzurlu olmak namümkün....

kalpten dualarınızı bekliyorum hayırlısıyla yolumuz açılsın inşallahh...

3 yorum:

  1. Dilerim Rabbimden senin için hayırlısı ne ise onu versin. Ya kalbindeki bu sevdayı alsın. Ya da yolunuzu açsın.

    YanıtlaSil
  2. İnşallah dileklerin kabul olur..

    YanıtlaSil
  3. profösör ve asahhara ; amiinnn..ve teşekkürler dualarınız için...

    YanıtlaSil