4 Mayıs 2011 Çarşamba

sadece açıklama ihtiyacı...

dün akşam düşündüm biraz yazdıklarımı okuyanlar hakkımda neler düşünür acaba  diye !! içinde bulunduğum durum çok normal değil çokta kabullenilir bir durum değil farkındayım..ama en azından bikaç ufak ayrıntıyı yazmayı istedim ki içim biraz rahatlasın diye...

ilk göz ağrım ve ben farklı şehirlerde oturuyoruz uzak değiliz ama birebir görüşmemiz okul buluşmasında oldu onun dışında sadece uzaktan tlf.ve net. ten görüşüyordukk...her ne kadar ait olmadığımız hayatlarda yaşasakta kendimize ve birbirimize olan saygımızdan sebep fiziki herhangi bir yakınlaşma yaşamadık..hoş insanın sadece kalbinde düşüncelerinde bile olsa başka birinin varlığı kolay açıklanır anlatılır bir durum değil..vicdanen rahat mıyım "HAYIR" ama engel olabiliyor muyum " HAYIR"...

şimdilik yine görüşmesekte o beni seviyor bende onu seviyorummm...kalbe söz geçmiyor....ama hayatın getirileri neyse şuan onu yaşıyoruz..tek sığınağım dualarım..allaha sığındım bir yol açmasını bekliyorumm...

5 yorum:

  1. O zaman ayrı ayrı frekanslardasınız demekki. Bizim kültürümüzde kadın için bin talipli gelir, birini beğenir. Kıolay değildir kadın için bu durum. Çünkü kadın kararını ruhunu okşayan birini seçer. Ve ömür boyu maddi sıkıntılar olsa bile ona vız gelecektir. Erkeklere gelince üzüntüyle söylemeliyim ki kadının ruhunu sözlerle okşamak ister. Oysa kadın erkeğin lafına bakmaz; ayinesine bakar.. Kadın erkeğin ayinesinde güzel görebiliyor mu ona bakar.

    Biz de senin için duadayız blogger dostumuz..

    YanıtlaSil
  2. pröfösör : ayrı frekanslardasınız derken tam olarak ne kastettin anlayamadım :(( ama kadın ne ister konusunda haklısın kesinlikle :))

    YanıtlaSil
  3. Şunu demek istiyorum ki, insanların neyi anlattığı ve anlatmak istediği değil de, karşı taraftaki insanın neyi ne anladığıdır. İletişimin sırrı yüreklyerde gizlidiı.. Hher iki gönül empati ile birbirine yakşaşırsa, hoşgörü erdemi içinde gönüllerin sultanı olurlar. Gerçekten neyi nasıl ararasak ve istersek, kalb kalbi bulacaktır..

    Bir esrarın içinde bir sır,
    bir sırrın içinde de esrar olurum.
    İşte bunun gibi,;
    bir mechulün içinde bir malum,
    bir malümun içinde bir meçhül olurum.

    İşte ben buyum...

    Seni aradığımda çıkmaz sokaklarda yolumu bulur,
    seni unuttuğmda put alanlarında kaybolurum.

    İşte ben buyum...

    Bir İsmail gibi bilerim bıçağı bir bilinç olur;
    bir İbrahim gibi koç olur, kurban olurum.

    İşte ben buyum...




    Not: Bir maniniz yoksa sizi sayfamıza davet ediyorum. Bir dostluk kahvesi, dostluğumuzu daha da pekiştirecektir.

    YanıtlaSil
  4. Bildiğim ve inandığım nihai bir söz var. "aşık maşukuna kavuşunca aşkı bitermiş"

    Bu çırpınışlar nefs yangınlarıdır. Nefis istediğini elde ettiği zaman yerini mantığa bırakır. işte o zaman asıl görmesi gereken gözler devreye girer.
    Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
  5. cahide: çok ince bir noktaya değinmişsin..nefisten öte duygular bizim paylaştığımız ..daha derin ama sonunu allah bilir tabi...sağolll..rabbim her darda ki kuluna yardım etsin inş..

    YanıtlaSil